اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

آخرین و جدیدترین اخبار فناوری

پیوندها

شواهد نشان می دهد که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.


گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، یکی از افشاگران معروف تلفن های همراه هوشمند با نام مستعار آیس یونیورس (Ice Universe) به تازگی در توییتی اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ از نام تجاری گلکسی اس 11 برای پرچم دار بعدی خود خواهد گذشت. سال آینده میلادی 2020 است و به همین دلیل سامسونگ علاقه دارد که پرچم دار بعدی خود را گلکسی اس 20 بخواند.
این افشاگر در توییت خود آورده است که:« سال آینده 2020 است و 20 شروعی جدید است». در غیاب شواهد مستند در رابطه با نام گذاری پرچم دار بعدی سری اس سامسونگ شاید بتوانیم ادعای آیس یونیورس در رابطه با انتخاب نام تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 20 را به چند دلیل بپذیریم.
یکی از اصلی ترین دلایل این ادعا آن است که تنظیم شماره مدل پرچم دار با سال عرضه شدن آن موجب می شود که مشتریان عادی به راحتی بتوانند مدل سال و جدید ترین دستگاه هوشمند را خریداری کنند. علاوه بر این گذر از نام اس 11 ممکن است به این دلیل باشد که شماره مدل های درنظر گرفته شده برای پرچم دارهای سامسونگ از نمونه های اپل پیشی بگیرند. 
البته باید به یاد داشت که گمانه زنی در رابطه با نام پرچم دار جدید سامسونگ هنوز در حد شایعه باقی مانده است و هیچ قطعیتی در آن وجود ندارد. اگرچه آیس یونیورس بیشتر اوقات در رابطه با همراه های جدید سامسونگ اطلاعات درستی منتشر کرده است اما خود این افشا گر نیز در توییت های این هفته خود از گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 پلاس نام برده است و صحبتی از گلکسی اس 20 به میان نیامده است.

  • Majid Zanjiran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی