اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

آخرین و جدیدترین اخبار فناوری

پیوندها

شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند.

آزمایش‌های این قابلیت که Fleets نام دارد، از ماه مارس آغاز شده بود  و اکنون شرکت توییتر اعلام کرده است که این قابلیت در حال انتشار برای تمام کاربران است. توییتر نام Fleets را به این دلیل انتخاب کرده است که به افکار «زودگذر» افراد اشاره داشته باشد و تفاوت آن با توییت های معمولی مشخص شود. 

 

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند عکس، متن، GIF یا یک توییت را به اشتراک بگذارند. مانند اینستاگرام، در توییتر هم Fleet های افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنید، بالای صفحه تایم‌لاین شما نمایش داده خواهد شد و پاسخ شما به آن‌ها، در inbox مخاطبان ذخیره خواهد شد. 

 

منطق توییتر برای این ویژگی مانند توضیحات اینستاگرام در هنگام معرفی استوری است؛ توییتر با ارائه این قابلیت قصد دارد که توییت کردن برای کاربران را ساده‌تر کند تا آن‌ها بتوانند همه افکار خود را به اشتراک بگذارند. آمارهای مختلف نیز نشان می دهد که بسیاری از کاربران توییت های زیادی را منتشر نمی‌کنند. نظرسنجی Pew Research در سال گذشته نشان داد که حدود 10 درصد از “پرکارترین” کاربران توییتر، 80 درصد از توییت ها در ایالات متحده را منتشر می‌کنند. به همین دلیل ارائه یک قابلیت زودگذر ممکن است باعث شود دیگران هم شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کنند. 

 

هر دو محصول قرار است به کاربران امکان تعامل بیشتر با یکدیگر در توییتر را فراهم کنند. مدیران توییتر می گویند تحقیقات نشان داده که بسیاری از کاربران برای پست کردن و تعامل با دیگران در این سرویس بیش از حد خجالتی هستند و این موضوع باعث شده توییتر به دنبال راههای جدید برای تشویق کاربران به تعامل با یکدیگر باشد.

 

نیکیا ریویاس، مدیر تحقیقات توییتر در این باره گفت: توییت کردن، ری توییت و وارد شدن در مکالمه می تواند تجربه فوق العاده ترسناکی باشد. ما نمی دانیم دیگران چگونه واکنش نشان می دهند و نمی دانیم کسی جواب خواهد داد یا خیر و نمی دانیم آیا برای کسی اهمیت خواهد داشت.

  • Majid Zanjiran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی