اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

آخرین و جدیدترین اخبار فناوری

پیوندها

چگونه می توان یک استراتژی تبلیغات دیجیتال ساخت

 

هزینه تبلیغات دیجیتال تا سال 2020 به 335 میلیارد دلار می رسد. برای پیروزی در سر و صدا ، ایجاد تبلیغات هدفمند و ایجاد ترافیک با یک کمپین تبلیغاتی آنلاین پیروز ، این راهنمای آسان را دنبال کنید.

 

ترافیک وب مانند آب است. تجارت شما برای ادامه حیات به آن نیاز دارد و همیشه در جایی جریان دارد.

 

متأسفانه ، ترافیک ارگانیک می تواند به اندازه بارندگی قابل پیش بینی نباشد. خوشبختانه ترافیک پرداخت شده یک شیلنگ است.

 

تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد جریان بازدید به وب سایت خود را کنترل کنید. شرکت آمار و گزارش Statista دریافت که هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده تا سال 2020 به 117 میلیارد دلار - و 335 دلار در سراسر جهان خواهد رسید.

 

ترافیک ارگانیک شما قطره ای باشد یا یک تورنت ، کسب ترافیک از طریق تبلیغات به رشد حضور آنلاین و رونق فروش کمک می کند.

برای دستیابی به قابلیت مشاهده و تبدیل بهینه ، باید مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید ، در کانال های مناسب سرمایه گذاری کنید و کمپین های دقیق را تنظیم کنید.

 

3 مدل تبلیغات دیجیتال

بیشتر مدل های تبلیغات تلویزیون در یکی از سه دسته زیر قرار می گیرند:

 

PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) - وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می کند ، تبلیغ دهنده هزینه پرداخت می کند. ناشران حتی در صورت عدم خرید نیز پرداخت می شوند. این رایج ترین شکل تبلیغات آنلاین است ، زیرا به نفع هر دو طرف است.

 

CPA (هزینه هر عمل) - تبلیغ کننده تنها در صورت کلیک و انجام یک معامله به ناشر مبلغی را پرداخت می کند. ناشر تمام خطرها را در این مدل به عهده می گیرد.

 

CPM (هزینه به ازای هر میل) - همچنین به عنوان CPT (هزینه در هزار) شناخته می شود ، تبلیغ کننده هزینه برداشت را برای ایجاد نمایش پرداخت می کند. اگر یک وب سایت روزانه 1 میلیون بازدید کننده داشته باشد و نیمی از بازدیدکنندگان آگهی را ببینند ، CPM 1 دلار برابر با 1000 دلار است.

 

انواع عمده تبلیغات دیجیتال

کانال های تبلیغاتی آنلاین بی شمار ، متنوع و دارای نقاط قوت و ضعف مختلف هستند.

 

نکته اصلی این است که بدانید مشتریان شما کجا هستند و کدام کانال های تبلیغاتی متناسب با نیازهای بازاریابی شما هستند. کانال های تبلیغاتی بسیار زیادی برای ذکر در اینجا وجود دارد ، اما برخی از گزینه های محبوب عبارتند از:

 

تبلیغات موبایل: ارائه دهنده آگهی های بینابینی ، پیام های درون برنامه ای ، رسانه های ثروتمند ، تبلیغات ویدیویی و پیامکی در دستگاه های تلفن همراه.

بنر یا تبلیغات نمایشی: متن یا رسانه های غنی را به صورت آسمان خراش ها ، پنجره های بازشو ، دکمه ها یا بنرهای کامل ارائه دهید.

Google Adwords: به شما امکان می دهد تبلیغاتی را ایجاد کنید که در صفحات مربوط به نتایج جستجو نشان داده شود.

Google Adsense: تبلیغات را در صفحات وب مرتبط در شبکه Adsense ارائه می دهد.

هدف گذاری مجدد: پس از بازدید از وب سایت شما ، تبلیغات مخاطبان خود را در سراسر سیستم عامل ارائه می دهد.

Email Advertising: با پیام رسانی دقیق در قالب های مختلف به لیست ایمیل شما می رسد.

تبلیغات بومی: یک انتخاب پرطرفدار ، زیرا تبلیغات بومی مانند تبلیغات سنتی به نظر نمی رسند و تجربه آنلاین بیننده را مختل نمی کنند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: تبلیغات را در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، LinkedIn ، Pinterest ، Snapchat و YouTube ارائه می دهد.

تبلیغات ویدیویی: به تبلیغات قبل از فیلم ، اواسط ویدیو یا پس از فیلم ارائه می دهد.

چگونه مخاطب تبلیغات خود را هدف قرار دهیم

موثرترین استراتژی های تبلیغات آنلاین بسیار هدفمند است. دانستن اینکه چه نوع تبلیغاتی را باید ارائه دهید و چه کسی را باید هدف قرار دهید به دو عامل بستگی دارد:

 

سفر مشتری

دمای ترافیک

سفر مشتری

سفر مشتری راهی است که مصرف کنندگان برای مشتری شدن طی می کنند.

از اولین تماس تا فروش نهایی ، مشتری باید از پیشنهاد شما آگاه شود ، سپس آن را در مقابل رقابت ارزیابی کند و در نهایت به مشتری تبدیل شود.

 

دمای ترافیک

دمای ترافیک آمادگی بازدیدکنندگان وب برای خرید است که از سرد تا گرم اندازه گیری می شود. تبدیل کسی از سرد به گرم ، تبدیل او به مشتری است.

 

پیام رسانی تبلیغاتی باید با دمای ترافیک وب سایت همسو باشد تا چشم اندازهای هدف شما را در مرحله بعدی سفر مشتری هدایت کند.

 

ترافیک سرد: ترافیک سرد افرادی هستند که در مرحله آگاهی هستند و هرگز نام شرکت شما را نشنیده اند. هدف شما این است که آنها را با محتوای سطح ابتدایی به کار خود معرفی کنید.

 

ترافیک گرم: هنگامی که مردم شرکت شما را می شناسند اما هنوز خریداری نکرده اند. آنها با مرحله ارزیابی همسو هستند ، بنابراین هدف این است که این بازدید کنندگان را به عنوان منابع با منابع عمیق به دست آورید.

 

ترافیک داغ: هنگامی که افراد قبلاً خرید کرده اند. این مرحله تبدیل است ، بنابراین تبلیغاتی را ارائه دهید که نشان می دهد چرا برداشتن تلفن یا تکمیل سفارش آنلاین بسیار ارزشمند است.

 

یک قانون کلی برای بودجه بندی را قانون 6: 3: 1 می نامند. اگر 10 دلار برای تبلیغات دریافت کرده اید:

 

6 دلار برای جذب و ترغیب ترافیک سرد هزینه می شود.

3 دلار برای موقعیت یابی محصول یا خدمات شما صرف گرم شدن ترافیک در مرحله بررسی می شود تا فروش یک محصول یا خدمات سطح پایین را هدایت کند.

1 دلار برای متقاعد کردن ترافیک داغ برای خرید پیشنهاد گران قیمت شما یا فروش صعودی یا فروش متقابل هزینه می شود.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال ایجاد کنیم

یک کمپین تبلیغاتی دیجیتالی م effectiveثر برنامه ریزی شده و با دقت تنظیم شده است. برای کمک به ایجاد و اجرای این کمپین ها می توانید از یک شبکه تبلیغاتی استفاده کنید.

 

شبکه تبلیغات قلاب های تبلیغاتی را با مشخصات و دمای مشتریانی که هدف قرار می دهید تراز می کند. ایجاد یک شبکه تبلیغاتی برای هر کمپین اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به طور موثر به هر بخش از مخاطبان خود رسیده اید.

 

مرحله 1: آواتارهای خود را شناسایی کنید

هر کمپین ترافیکی باید 2-4 نمایه (آواتار) از افرادی را که به پیشنهاد تبلیغ شما علاقه مند هستند ، هدف قرار دهد.

 

مرحله 2: درباره آواتارهای خود تحقیق کنید

قبل از اینکه بتوانید تبلیغات اقناعی ایجاد کنید ، باید مخاطبان خود را بشناسید.

 

برای تقسیم بندی آگهی خود ، داده های رفتاری ، اطلاعاتی و اطلاعاتی ، بیشترین تحقیق را در زمینه تأثیرگذاری ارائه می دهد.

 

مرحله 3: هوک ها را مشخص کنید

جذاب ترین مزایای محصول یا خدمات شما توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

 

هر مزیت یا نتیجه مورد انتظار را برای هر آواتار به چند قلاب ترجمه کنید.

 

مرحله 4: نوشتن آگهی کپی

تمرکز خود را بر روی نوشتن یک نسخه مبتنی بر مزایا بگذارید که با نقاط درد بیننده صحبت می کند.

 

حتماً برای هر بخش کپی تبلیغات منحصر به فرد ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر 4 آواتار و پنج قلاب داشته باشید ، 20 تبلیغ کلی خواهید نوشت.

 

مرحله 5: ایجاد تبلیغات خلاقانه

خلاقیت اجزای بصری مورد استفاده در هر تبلیغ است. حداقل یک قلاب خلاقانه برای هر قلاب منحصر به فرد می خواهید.

 

برای بهترین نتیجه ، تصاویر خود را با تصویر نام تجاری خود هماهنگ کنید. خلاقیت تبلیغاتی جسورانه و قابل تشخیص برای جلب توجه ، ایجاد اعتبار و تشویق تبدیل ها ضروری است.

 

مرحله 6: تبلیغات را اجرا کرده و نتایج را کامپایل کنید

اکنون تمام دارایی های مورد نیاز برای اجرای کمپین تبلیغاتی دیجیتال خود را در اختیار دارید. بعد از یک هفته تبلیغات می توانید شروع به جمع آوری معیارها کنید.

 

در نظر گرفتن:

 

نرخ کلیک (CTR)

هزینه هر کلیک (CPC)

هزینه هر 1000 برداشت

هزینه هر سرب (CPL)

بازگشت سرمایه

نرخ گزاف گویی

منبع ترافیک

هزینه جذب مشتری (CAC)

معیار موفقیت شما به دمای ترافیکی که هدف قرار داده اید و هدف کمپین تبلیغاتی شما بستگی دارد.

 

مرحله 7: مقیاس

وقتی فهمیدید چه چیزی کار می کند ، کمپین تبلیغاتی آنلاین خود را مقیاس بندی کنید تا با سرمایه گذاری کمتری نتایج بهتری کسب کنید.

 

بگویید تبلیغات برای یک آواتار خاص عملکرد خوبی دارند.

 

برای مقیاس بندی افقی ، ترافیک بیشتری را از طریق سایر سیستم عامل های تبلیغات خریداری کنید و قابلیت مشاهده خود را برای آن گروه افزایش دهید.

 

برای مقیاس گذاری عمودی ، مجموعه های تبلیغاتی بیشتری را برای قلاب یا آواتار خاص ایجاد کنید و آنها را در همان بستر اجرا کنید.

  • Majid Zanjiran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی