اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

آخرین و جدیدترین اخبار فناوری

پیوندها

چگونه رنگ لباس خود را در عکس تغییر دهیم؟

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷ ب.ظ

گاهی پیش می آید که از خودتان عکس می گیرید. اما وقتی به تصاویر نگاه می کنید، رنگ لباستان به شما نمی آید. و می خواهید رنگ لباس خود را در عکس تغییر دهید تکنیک تغییر رنگ یکی از تکنیک هایی است که باید با نرم افزار فتوشاپ از آن استفاده کنید، بسیاری از دوستان من به نرم افزار فتوشاپ مسلط نیستند و کامپیوتر و لپ تاپ کافی ندارند.
حالا که فتوشاپ بلد نیستیم میتونیم رنگ لباس رو عوض کنیم؟ نه دوست من کاری که امروز میخوای انجام بدی یه برنامه هست و میتونی با گوشیت انجامش بدی.
اپلیکیشنی که می خواهم در اینجا به شما معرفی کنم؛ PicsArt برنامه ای است که برای ویرایش عکس استفاده می شود. یعنی اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که می خواهید از آن همانند فتوشاپ استفاده کنید، اپلیکیشن PixArt می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید بهترین افکت ها را روی تصویر مورد نظر خود پیاده سازی کنید. از جمله امکانات ویژه نرم افزار PicsArt می توان به موارد زیر اشاره کرد:
امکان ویرایش تصاویر و افزودن فریم متن و…
امکان ایجاد نقشه با استفاده از برنامه
یک گیف با تصاویر بسازید و متن مورد نظر خود را اضافه کنید
امکان اشتراک گذاری تصاویر پس از ایجاد تغییرات دلخواه
یک پس زمینه برای تصویر تنظیم کنید
و سایر ویژگی ها

چگونه رنگ لباس را در عکس تغییر دهیم

با برنامه PicsArt آشنا شوید
برنامه PicsArt بهترین ویرایشگر عکس و فیلم در تلفن همراه است. PicsArt هر آنچه را که برای ایجاد ویرایش های حرفه ای نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و بهترین بخش این است که کاملا رایگان است!
ویژگی های جالب ویرایشگر عکس
شامل فیلترهای جذاب جدید.
حذف پس‌زمینه برای برش تصاویر و حذف پس‌زمینه دریافت کنید.
دارای قابلیت حذف اجسام و روتوش عکس
بیش از 200 فونت زیبا دارد
شامل ابزارهای روتوش برای ایجاد تغییرات رنگ پوست، برچسب های آرایش و موارد دیگر.
دارای ابزار محو کردن پس زمینه است
امکانات این برنامه به موارد زیر محدود نمی شود و کافی است آن را دانلود کرده و وارد آن شوید تا متوجه شوید با چه دنیای جذابی روبرو هستید.
نکته این آموزش این است که تغییر رنگ لباس در عکس ها در گذشته از تخصص های نرم افزار فتوشاپ بوده و نیاز به کار با فتوشاپ و سیستم پی دارد. اما هنر pebox آن را دارد. ویژگی خاص. خیلی ساده است. اکنون می توانید عکس ها را با بهترین کیفیت و با ویژگی هایی مانند فتوشاپ در حالی که در رختخواب با گوشی خود دراز کشیده اید ویرایش کنید.

چگونه رنگ لباس را در عکس تغییر دهیم؟

پس از اینکه اپلیکین رو داخل گوشی یا تبلت نصب کردی و واردش شدی، ابتدا باید یک عکس انتخاب کنید که دقیقا در صفحه ورودی اپلیکیشن، در پایین صفحه برنامه؛ گزینه + قرار داره که با کلیک بر روی اون به گالری موبایل دسترسی پیدا می کنید و عکس مورد نظر رو برای ادیت انتخاب کنید.

تغییر رنگ لباس حرفه ای با پیکس آرت

پس از انتخاب عکس، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، گزینه های زیادی در زیر عکس قرار دارد که همه ی آن ها به نوعی بریتان مفید می باشد اما از آنجایی که قصد تغییر رنگ لباس در عکس را داریم، در این قسمت باید روی گزینه Effects کلیک کنید که با علامت fx قابل مشاهده می باشد.

چگونه رنگ لباس را در عکس عوض کنیم

در مرحله بعدی شما با چندین گزینه افکت گذاری رو به رو می شوید که یکی از آن ها را انتخاب کنید. در واقع شما باید گزینه ای رو انتخاب کنید که با اون بتونید رنگ دلخواه رو جایگزین رنگ اصلی تصویر کنید که برای این کار، گزینه «Color Replace» در پایین صفحه قرار دارد که باید روی اون کلیک کنید.

نرم افزار تغییر رنگ لباس در عکس برای اندروید

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، یک دایره روی صفحه ظاهر میشه که باید مرکز اون دایره رو روی رنگ مورد دلخواه قرار دهید. برای مثال؛: همانطور که در تصویر اشاره کردم؛ رنگ لباس پسره آبی کم رنگ بوده که مرکز دایره رو به سمت رنگ لباس گذاشتم (دقت داشته باشید که باید با انگشت خود، رنگ رو انتخاب کنید) بعد از اینکه علامت + وسط دایره رو روی رنگ قرار دادید، در بالای صفحه روی گزینه تیک ضربه بزنید.

در مرحله بعدی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید که برای تغییر رنگ لباس باید از رنگ ردیف اول استفاده کنید که همان گزینه «Replace Hue» می باشد.

برنامه ای برای تغییر رنگ لباس در عکس

دقت داشته باشید؛ زمانی که رنگ لباس رو تغییر می دهید، ممکنه رنگ صورت و دست شما هم تغییر کنه که البته جای نگرانی نیست؛ شما می تونید رنگ های اضافی رو پاک کنید، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید؛ در بالای صفحه نرم افزار، گزینه به شکل پاک کن هستش که میتونید اونو انتخاب کنید و درجه بزرگ و کوچک پاک کن رو تنظیم کنید.

  • Majid Zanjiran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی