اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

اخبار آی تی - اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل تحلیل‌های فناوری اطلاعات، گزارش‌های لحظه‌ای از رویدادها،پادکست و ویدیو ها

آخرین و جدیدترین اخبار فناوری

پیوندها

گوشی‌های خانواده گلکسی M سامسونگ به باتری‌های قدرتمندشان معروف هستند و به این دلیل محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارند. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند، در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی گلکسی M42 را مانند سایر گوشی‌های هوشمند این خانواده به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز کند.

در حال حاضر گوشی گلکسی M51 رکورد دار سری گلکسی M به شمار می‌رود زیرا سامسونگ در این محصول از باتری شگفت انگیز 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. حال اطلاعات منتشر شده از سوی منابع رسمی و تأییدیه‌های منتشر شده به وجود باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در عضو جدید خانواده گلکسی M یعنی M42 اشاره دارند.

 

البته ظرفیت حقیقی این باتری ۵۸۳۰ میلی‌آمپر ساعت درج شده منتها معمولا آن را ۶۰۰۰ می‌دانند چون ظرفیت ثبت شده در ۳C کمتر از چیزی است که در مشخصات محصول نوشته می‌شود. لازم به ذکر است این گوشی با همین شماره مدل (EB-BM425ABY) موفق به اخذ گواهی از شرکت‌ها و نهادهای دیگری نظیر DEKRA و سازمان ملی استاندارد هند (BIS) شده و به نظر می‌رسد به‌زودی رونمایی می‌شود.

 

گوشی‌های سری گلکسی ام بیشتر در بازار کشور هند عرضه می‌شوند و قیمت مناسبی دارند. سامسونگ قبلا گوشی گلکسی A60 را ریبرند کرد و با نام گلکسی M40 در کشور هند به فروش گذاشت. هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است؛ اما مشخص است که سامسونگ مدل‌های دیگری از سری گلکسی ام در دست ساخت دارد.

  • Majid Zanjiran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی